بازگشت کارخانه «فولاد آذر تاک خرمدشت» به چرخه تولید پس از ۱۰ سال

دکتر علی فراهانی مجد (مؤسس گروه اطلس) زمینه اشتغال برای بیش از هزار نفر ایجاد کرد

فولاد آذر تاک خرمدشت

کارخانه فولاد آذر تاک خرمدشت با سرمایه‌گذاری دکتر علی فراهانی مجد (مؤسس گروه اطلس)، پس از ۱۰ سال به چرخه تولید بازگشت.

روند تولید این کارخانه طی سال‌های گذشته به دلیل مشکلات عدیده مالی، علی‌رغم استقرار تجهیزات متوقف شده بود. بدهی ارزی و ریالی این شرکت در حدود سرمایه‌گذاری دکتر علی فراهانی مجد و همچنین مساعدت و پیگیری حسین رجبی، دادستان عمومی شهرستان تاکستان مرتفع گردید.

در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب مرکز شهرستان تاکستان بیان کرد: “فولاد آذر تاک ۲۲۰ شاکی و ۲۴۲ پرونده داشت که با اقدامات صورت‌گرفته تمام این پرونده‌ها مختومه گشت و این پرونده کثیرالشاکی با رضایت هر ۲۲۰ نفر به سازش ختم شد.”

فولاد آذر تاک خرمدشت 2

رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در راستای شعار سال ۱۴۰۰، یکی از راه‌های حمایت از تولید داخلی را جذب سرمایه‌گذار اهلیت دار جهت بازگرداندن کارخانه‌های راکد به چرخه تولید می‌دانست و گروه اطلس باتوجه‌ به اهمیت و تأثیرگذاری این موضوع حمایت خود از تولیدات داخلی را با سرمایه‌گذاری نشان داد.

همچنین مالک جدید کارخانه فولاد آذر تاک خرمدشت، نوید اشتغال‌زایی ۱۲۰۰ نفر نیروی جوان بومی را داد. این برنامه در ۲ مرحله (۵۰۰ و ۷۰۰ نفر) تا سال بعد اجرایی می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد که این گروه در تلاش است تا با سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف تولید کشور و باهدف رفع موانع تولید بتواند نقش مفید به فایده‌ای را در بهبود اوضاع اقتصادی مردم ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت فولاد اطلس گلستان

استعلام قیمت میلگرد سایز 20 A3


یا با شماره ٢٦٣٧٩٩٢٠-٠٢١ و ١٦٤٣ جهت ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید.